Przygotowania Wielkanocne

Zostało tylko kilka dni do Wielkanocy a  ja w rozsypceee!!!

Pogoda oczywiście się popsuła, no bo czemu miałoby być pięknie na Święta. 😦 Aniołki chętnie nam same stworzą bardzo lany poniedziałek… :/

W każdym razie staram się nie smucić pogodą i nastrajać do Wielkanocy – już od wczoraj każde jajko, którego używam do jedzenia specjalnie wydmuchuję i zostawiam skorupkę – będzie na pisanki! 🙂

Na pewno zrobię jedne w skorupkach cebuli i potem wydrapię wzorki… Myślę jeszcze o wyklejanych i może malowanych, jednak kupowanie specjalnie farb mnie nie przekonuje.. Wszystko było łatwiejsze, gdy było się dzieckiem! 🙂

U mnie w domu na Wielkanoc niewiele było typowo tradycyjnych dań: oczywiście wszystko w święconce, babka, mazurek, żurek… No i to wszystko! Jajka na wszelkie możliwe sposoby a oprócz tego to posiłki były takie uniwersalne. Dlatego w tym roku postanowiłam przygotować BARANINĘ. Zaczynam poszukiwania dobrej jakości mięsa i sprawdzonych przepisów – jak macie jakieś pod ręką to chętnie przyjmę! 🙂

W tym roku także postanowiłam zakupić pasztet z zająca – podobno jest pyszny, ale ja nigdy go nie kupowałam ze względu właśnie na małe, śliczne zajączki, które muszą poświęcić swoje życie żeby zostać pasztetem… No ale czego się nie robi dla rodzinki. 🙂

A wy, na jakim etapie przygotowań jesteście? 🙂

Skomentuj

