Idzie wiosna – biegnę ja!

 

Nigdy nie lubiłam biegać – najgorszy sport. Nie dość, że szybko męczy, to jeszcze obciąża stawy. Jednam im więcej biegaczy widziałam, tym bardziej mnie zastanawiało, co ich napędza…?

Mam teorię, że w rozpoczęciu każdego sportu najgorsze są dwa pierwsze tygodnie – potem jest tylko lepiej. Postanowiłam zagryźć zęby i zacząć biegać nie rezygnując po pierwszym tygodniu.

Efekty?

Początki to masakra – po dwóch minutach brakowało mi oddechu, pogoda całkowicie zniechęcała do treningów. Do tego w mojej okolicy ciężko o przyjemny park do biegania…

Skończył się drugi tydzień a ja… wciąż biegam! I wiecie co mnie do tego napędza? Fakt, że widzę zmiany! Jestem dumna z siebie kiedy mijam miejsce, w którym na początku łapałam mocną zadyszkę, a obecnie mój oddech jest opanowany.

 

Skomentuj

