Rozwijające hobby

Witajcie!

Ostatnio podczas rozmowy z nowo poznanymi osobami na temat seriali uświadomiłam sobie jak dużo czasu marnuję na ich oglądanie. Uwielbiam seriale i nie zamierzam z nich całkowicie zrezygnować – to jeden ze sposobów na relaks. Moim problemem jednak jest to, że często oglądałam seriale po kilka razy! Przyjmując, że średni sitcom to 20 min/odcinek + 20 odc/sezon + około 5-8 sezonów na na serial…. Policzcie sami, bo mnie te liczby przeraziły!

Postanowiłam zmienić swój nawyk – oczywiście będę oglądać (nowe) seriale, ale te obejrzane odtwarzać będę jedynie w pamięci. 🙂 Zamiast seriali zdecydowałam się na czytanie książek. Ściągnęłam na swojego ebooka 50 najlepszych pozycji z http://www.lubimyczytac.pl bez zaglądania w opis fabuły. Teraz mam istne „kinder niespodzianki” na które przeznaczam wolne chwile.

Po pierwszym miesiącu czytania zauważyłam, że:

  • moje oczy znacznie odpoczywają i nie są już takie zaczerwienione
  • bardziej nie mogę doczekać się aby przeczytać kolejny rozdział niż wcześniej oczekiwałam kolejnego odcinka
  • Kurcze, dobrze że mam ebooka bo nawet 10 min w tramwaju przeznaczam na przeczytanie „chociaż trochę” – kolejne uzależnenie? 😀
Skomentuj

